Merde, mijn blogbericht van vorige week nu pas herlezen... Ik eindigde met "in Wingene geen risico's nemen en gewoon genieten". Het enige wat daarvan klopt is dat ik aanwezig was in Wingene.
Om de mensen een 'inside look' te geven van de wedstrijddag. 's Morgens vertrokken met de U6 waar ik ook afgevaardigde van ben, naar huis gaan eten, aangezet naar de U15, daar doorgereden naar Wingene om te lopen, naar huis gereden om te douchen en verkleden, aangezet naar Club tegen Kv Mechelen en de dag zat erop. Om maar te zeggen dat ik minder en minder over het sportieve lopersleven te vertellen heb.
Toch mag ik niet blijven hangen in deze negatieve toon wat 2013 betreft. Want ik blijf fier terugkijken op de steile vooruitgang van begin dit jaar. Ik stond scherp en top getraind aan de start van het PK cross en durf te zeggen dat ik daar heel wat mensen verbaasd heb met mijn prima prestatie. Mezelf minder want ik had er hard voor getraind. Daarna ging het door naar de Rembertcorrida in Torhout waar ik een zo goed als perfecte race liep en eindigde in 35:34. Dan zat ik over mijn top en ging het met vallen en opstaan. Ook reeds met flink wat minder trainigskm's kon ik toch mooi presteren op de piste en mijn doel op de 3000 m netjes halen.
Daarna begon het jeugdvoetbal-seizoen bovenop mijn nogal drukke leven met de gevolgen die afgelopen zaterdag in Wingene duidelijk zichtbaar waren. Heb dus eerlijk gezegd niet genoten van deze race. We zien wel hoe het verder gaat, maar verwacht van mij de komende tijd alvast geen glansprestaties meer op loopschoenen.

I'm a fighter. I always strive to be the best I possibly can in life, but you can't beat them all.





Leave a Reply.