1. Mijn PR van 37:51 op de 10 km scherper stellen
2. Ook oudere PR's van de tabellen halen
3. Deelnemen aan een buitenlandse stadswedstrijd

--------------
1. De kalender voor 2012 is reeds opgemaakt en bestaat vooral uit 5 mooi verspreide 10 km wedstrijden. Zowel in maart/april/juni/juli/september heb ik een pure 10 km loop uitgekozen om mijn PR zo diep mogelijk te stellen. Een echt cijfer wil ik er niet opplakken maar onder de 37 (36:59) moet mogelijk zijn.

2. Doel nummer 1 gaat boven alles, maar door de trainingen en wedstrijdkalender hoop ik in 2012 om bijv. de 5KM en halve marathon PR's aan te passen aan mijn huidig niveau. Want mijn halve marathon tijd die ik liep bij mijn debuut heb ik nog niet kunnen verbeteren.

3. Als trouwe lezer van Losse Veter kijk ik iedere keer vol bewondering naar de wegwedstrijden in Nederland. Tot nu toe liep ik enkel nog maar een strandrace in Cadzand (NL) maar in 2012 wil ik toch nog 1x de grens over te steken voor een stadswedstrijd.
Joke
1/1/2012 02:33:07 am

Mooi! We wensen je alvast een prachtig loopjaar toe! Have fun!

Reply



Leave a Reply.