1.   Een completer atleet worden
2.   Die ene sportieve uitschieter
3.   Eindelijk een buitenlandse wedstrijd lopen


1.   In 2009 kwam ik juist uit een jaar in de fitnesszaal waardoor mijn armen zo breed waren als mn benen nu. Ondertussen krijg ik meer en meer het lijf van een wedstrijdloper. Maar er zijn nog zoveel zaken waar ik kan verbeteren. Daarom ook de stap naar Beverhout om op trainingen en wedstrijden bij te leren. Ook mijn lange duurlopen moeten zeker makkelijker gaan. En ook de wedstrijdtactiek moet mannelijker worden met gaten toelopen, tussensprintjes, etc. In 2013 wil ik vooral investeren in mijn basis en PR of tijden zeker ondergeschikt maken.
2.   2012 was vooral het jaar van de regelmaat. Mijn eerste 10 km in Damme liep ik aan 16 km/u en vervolgens de rest ook afgezien van de omstandigheden. Die regelmaat heeft wel als resultaat dat er me niet echts iets positiefs zal bij blijven. Mijn overwinning in Deinze op een 3.6 km jogging was er zelfs ene zonder podiumceremonie. Daarom in 2013 graag die ene uitschieter ... Of dat nu een goed klassement is op de weg of cross, mooie plaats in grote wedstrijd, voor één keer een wedstrijd zonder verval. Of zoals in 2011 een Nike-run met Paula Radcliffe. Maakt niet uit.
3.  Vorig jaar was het reeds mijn doel om eens in Nederland of Frankrijk te lopen (uitgezonderd van mn HM in Cadzand). De inschrijving voor de Humarathon (10 km) in Parijs zou in orde moeten zijn. Dus hopelijk valt ook dit doel in zn plooi. 



Leave a Reply.