Picture
Normaal gezien moest het eerstvolgende verslag deze van Oostkamp worden. Tot ik vorige week een mail ontving van Nike waarbij ik als 1 van de 3 gelukkige winnaars uit de bus was gekomen bij hun Paula Radcliffe-actie. Runners Service en het gekende Energy Lab fusioneren en verhuizen namelijk van Beveren naar hun nieuw gebouw in Zwijndrecht en deden daarom dit trajact als promotie-run onder leiding van Paula Radcliffe (wereldrecordhoudster op de marathon en running icoon). Ten tweede ontving ik ook een gloednieuwe NIke-outfit bestaande uit shirt-short en schoenen. Als ik geen wegwedstrijden kan winnen, dan maar op deze manier ...

Aangekomen in Beveren werd het na verloop van tijd een gezellige drukte en verzamelden zich toch 250 runners om de trip te maken. Na het ontvangen van mijn Nike-outfit (thanx Niels en Bram) konden we vertrekken onder leiding van Paula Radcliffe. Vooraf dacht ik dat het een gezellig keuvel-uurtje ging worden maar na verloop van tijd werd het toch stiller en stiller in de groep. Voor haar was het misschien joggen maar het tempo zat er toch flink in en de ganse groep werd op een lint getrokken. Als training voor Oostkamp volgde ik netjes in haar voetsporen op de 2e rij en genoot van wel van de run. 99% van mijn trainigen verlopen alleen maar zo in groep trainen geeft wel een meerwaarde ondervond ik. In minder dan driekwartier of zo werden de ruime 9 km volbracht en konden we ons opmaken voor de officiële opening van hun nieuwbouw.

Hieronder reportage die werd gemaakt door Tv-oost en wat foto's. Onder andere ene met Koen Naert en Bram Coppens, 2 super-atleten uit de Nike-stal en net als de Adidas-crew met Stijn Fincioen en Lander Van Droogenbroeck afstandslopers waarvan ik hun blogs en steengoede resultaten volg omdat ze daarnaast ook allen running ademen en zodoende voor inspiratie en motivatie zorgen. Nu hopelijk zelf zorgen voor een goede tijd in Oostkamp aanstaande vrijdag...

Verslag Tv-oost : http://www.tvoost.be/nl/2011-08-01/marathonkampioene-paula-radcliffe-loopt-met-beverse-schoenen/

Joke
8/7/2011 12:22:46 am

Goe bezig!

Reply



Leave a Reply.